torsdag 15 juni 2017

Inlämningsdags!

Imorgon väntar inlämning på Lunds neo, då det fick bli en snabb inlämning pga kommande semestrar och akutbrist räknade jag med lite färre set och filtar att lämna in. Det blev inte lika många som sist, då vi i gruppen gemensamt ordnade fram hela 224 set (!!!), men... hör och häpna, sen den 30 maj (då avdelningen hörde av sig och jag annonserade ut i gruppen att Lund behöver påfyllning) har här packats hela 150 set och några dussin filtar! Wow, vilket gensvar på så kort tid! Det var mer än jag trodde att jag skulle få ihop, även om jag hade en del här hemma som skickats tidigare, och jag tackar ödmjukast till ALLA er som ställt upp och bidragit på ett eller annat sätt till denna inlämning. Ni är fantastiska!

Här nedan följer de senaste dagarnas bidrag:

Från Sabine Rydström kom ett 6 kg tungt paket skickat, fullt av fina filtar och olika plagg, varav ett gäng lämnades in till Sabine som sköter Malmös inlämning.


Från Sandra Hammarström kom ett helt gäng byxor, mössor och filtar i en massa fina tyger.



Martina Smedberg har bidragit med många baggydressar och mössor i underbara tyger.


Maria Zingmark skickade bodys, dressar , fina mössor och fantastiska snuttar med helt otroliga detaljer! Ögon och öron, superfina! Och inte nog med det - i paketet låg även ett paket med CC; sytokarnas stora tvätträddning?! Det var både en överraskning och otroligt uppskattat, tusen tack Maria!


Ovanstående är helt fantastiska bidrag från Marie Möller, med snuttar, filtar och mössor. Bilderna är lånade av henne själv, då jag aldrig hade lyckats ta rättvisa bilder på hennes vackra bidrag efter att ha sett dessa! Ljuvliga och välsydda små filtar, och superfina mössor!

Tack för alla era bidrag! Ni är guld värda, alla som bidrar på något sätt. Minsta krona till porto, vinyltryck, vadsomhelst; samarbetet är fantastiskt att se. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar